zaron

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Madeleine Drottz - 19 juli 2012 23:05

Nu ikväll har min kusin varit här, då min mormor varit borta. Vi grillade korv och marshmellows (stav) Innan vid halv elva (?) gick mamma, tess o kenneth o alle ut me hundarna, de skulle följa me vår kusin t mormor. Har i förövrigt suttit vid datan till klockan nio, kollade på tv mellan nio o tio, sen åt vi o jag kollade på tv till elva, då jag satte mig vid datan igen. Ska alldeles strax gå och lägga mig, så jag orkar me morgondagen med. 

 

O denna blogg kommer jag bara blogga på ibland, då jag är mer aktiv på http://zephyyr.blogg.se så detta är en "reserv" blogg, som jag kanske kommer skriver mer hur jag mår osv, så kommer uppdatera här ibland bara, men kommer även blogga från mobilen på denna blogg, då man inte kan göra det på blogg.se i mobilen. 

 

Designen här kommer nog inte ädras på ett tag, då jag inte orkar göra någon header eller design, men vet på ett ungefär hur man sätter in de. 

 

Nu ska hag lägga mig, mamma o de kom hem nu. 

 

xoxo Madde. 

 

 

Presentation


Jag som sitter bakom datorn och driver denna bloggen, heter då Madeleine. Jag är en glad tjej på 13 år. Jag har som intresse att fota, så detta kommer vara som en fotoblogg, så jag lägger upp bilder här i princip varje dag, på allt möjligt, men mest mina

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards